Wooninitiatief

We zijn trots te kunnen vertellen dat er vanaf 1 oktober 2022 een prachtige woning vlakbij het centrum van Haren gereed is als thuishaven voor vier bewoners met een autisme spectrum-stoornis en/of met een licht tot matige verstandelijke beperking. Binnen dit wooninitiatief krijgen de bewoners een warm thuis en een normaal leven met zorg & begeleiding op maat. Persoonlijke aandacht, warmte en een veilige omgeving staan hier centraal: de bewoners zijn hier thuis.

De samenstelling van de bewoners is in volle gang. Om de perfecte match te vinden zijn we volop met ouders en toekomstige bewoners is gesprek. We kunnen jullie vertellen dat er nog twee plekken beschikbaar zijn. Ben jij voor jezelf, of voor een ander, nog op zoek naar een 24 uurs woonvoorziening?

Neem dan gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer over dit geweldige wooninitiatief. We zijn ook gestart met de werving & selectie van ons team van begeleiders, de vacatures vind je op onze nieuwspagina

Stand van zaken

De woonboerderij in Haren is volledig in verbouwing voor het creëren van vier zelfstandige woonruimtes, welke voorzien worden van een woon- en slaapgedeelte, keukenblok en eigen sanitair.

De voorzijde van de woonboerderij wordt voorzien van een woonkeuken, woonkamer en een game-room.

Voor de look & feel is gekozen voor een warm naturel interieur met kleuraccenten, welke zorgt voor inspiratie maar niet té prikkelend is. Een gevoel van thuiskomen!

Woning Stichting Ik

Locatie gevonden