Doneren

Draag jij mensen met een ASS en/of een beperking een warm hart toe en gun jij ze ook om onderdeel te zijn van de maatschappij? Steun ons dan! Iedere gift, klein of groot, is erg welkom en draagt bij aan de realisatie van ons doel: een samenleving waarin mensen met een beperking een betekenisvol eigen leven kunnen leiden, zich verder kunnen ontwikkelen en zichzelf kunnen zijn.

Aantrekkelijk doneren

Stichting IK is door de Belastingdienst erkend met een ANBI-status. Dit is een Algemeen Nut Beogende Instelling en betekent dat donateurs de giften aan de stichting volgens geldende regels mogen aftrekken voor de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Ben je benieuwd naar deze manier van doneren? Neem dan gerust contact met ons op.

Om je op de hoogte te houden over de impact van jouw donatie, krijg je inzage in ons jaarverslag en zullen wij middels een nieuwsverslag informatie delen over onze activiteiten. Zodra deze informatie beschikbaar is, word je via hier doorgeleid naar de juiste pagina.

Contactinformatie

Lennart Klooster